• Pak je kans!

     

    Kom kennismaken!

    KPN en Ocaro slaan de handen ineen en gaan betaalde leerwerkplekken aanbieden aan werkzoekenden die zich binnen klantcontact willen ontwikkelen.

    Wil jij hier meer over weten? Kom dan langs op een van onze informatie-bijeenkomsten bij KPN in Groningen!* Hier krijg je duidelijke uitleg over het leer-werktraject, een kijkje in het klantcontactcenter én heb je de ruimte om al jouw vragen te stellen!

    - dinsdag 26 mei

    - dinsdag 9 juni

    - dinsdag 23 juni

     

    *Afhankelijk van de ontwikkelingen omtrent covid-19. Anders een 'digitale' bijeenkomst

     

    Wat kan dit leer-werktraject voor je betekenen? Bekijk hier de ervaring van deelnemers bij de gemeente Utrecht.

    Laat je (om)scholen tot medewerker klantcontact en vergroot je kansen op de arbeidsmarkt!

    • Je gaat aan de slag bij KPN in Groningen
    • Je volgt de mbo3-opleiding ‘Klantcontactcenter Medewerker’ en hebt daarna een erkend diploma op zak.
    • Na 2 maanden krijg je bij goed functioneren een contract aangeboden.

    Voor wie?
    Voor gemotiveerde mensen die aan de slag willen als klantcontact medewerker. Is het jou - om welke reden dan ook - nog niet gelukt om aan het werk te gaan? Dan is dit een unieke kans. In een leuk team met fijne collega’s kun jij je ontwikkelen en een prachtig vak leren. Ruim 80% van eerdere deelnemers vond via deze weg een baan.

    Dit traject is een initiatief van Ocaro en KPN.

     

    Maak kans op een plek!

    Geïnteresseerd in ons leerwerktraject? Neem contact op met milan@ocaro.nl en stuur jouw cv en motivatie!

     

    Let op: als je een UWV- of bijstands uitkering ontvangt, overleg dan eerst met je consulent of je toestemming krijgt voor dit traject.

  • Maak kans op een plek!

    Geïnteresseerd in ons leer-werktraject? Neem contact op met milan@ocaro.nl en stuur jouw cv en motivatie op!

     

    Let op: als je een UWV- of bijstands uitkering ontvangt, overleg dan eerst met je consulent of je toestemming krijgt voor dit traject.

    Wat ga je doen?

    • Je werkt 20-28 uur per week bij KPN
    • Je volgt 8 uur per week de mbo3-opleiding contactcenter medewerker
    • Je beantwoordt telefonisch vragen van klanten
    • Je laat geen verkoopkansen onbenut

    Wat bieden wij

    • KPN biedt jou de mbo3-opleiding tot klantcontactmedewerker kosteloos aan. 
    • Een fijne professionele werkomgeving
    • Een volledige vergoeding van opleiding en reiskosten
    • Na 2 maanden garantie op contract bij goed functioneren
    • Zicht op een functie die je meerdere jaren kunt vervullen

    Wat vragen wij?

    • Je beschikt minimaal over een mbo3 werk- en denkniveau. Een diploma is niet nodig
    • Je kunt goed mondeling en schriftelijk communiceren en je hebt een klantgerichte instelling
    • Je brengt energie en enthousiasme met je mee
    • Je hebt commerciële vaardigheden
    • Je hebt vaardigheden om met verschillende systemen te werken
    • Je bent leergierig en je wilt het beste uit jezelf halen

    "Ik stuurde honderden brieven, maar hier mocht ik op gesprek."

  • >300

    deelnemers

    93%

    haalt het diploma

    80%

    heeft direct een baan

  • Samenwerking

    Erkend Talent KPN is een samenwerkingsverband tussen Ocaro, KPN, UWV en het samenwerkingsverband WerkInzicht

    FAQS

    Hoe ziet mijn contract eruit?

    Na 2 maanden stage krijg je bij goed functioneren een arbeidsovereenkomst aangeboden voor 20 - 28 uur per week, passend bij jouw situatie.

     

    En tijdens de eerste 2 maanden?

    Volg je de interne opleiding vanuit KPN.

     

    Ik woon niet in Groningen, wat nu?

    De reiskosten, gemaakt met het openbaar vervoer, worden vergoed.

    Als je op een andere manier reist, krijg je een reiskostenvergoeding op basis van je woon-werk afstand.

     

    Zitten de opleidingsuren bij het contract inbegrepen?

    Nee, je moet altijd rekening houden met 8 uur opleidingsuren. Deze investering doe je in eigen tijd.

     

    Hoelang duurt de opleiding?

    De opleiding duurt een jaar. Dit is vanaf de start van interne opleiding tot aan de laatste lesdag.

     

    Hoe ziet mijn beschikbaarheidsregeling eruit?

    • De eerste 2 maanden werken de deelnemers 20 uur per week tijdens kantooruren , daarnaast maximaal 2 opleidingsdagen mbo3 in maand 1.

    • Na twee tot vier maanden gepersonaliseerde min-max uren hanteren én 1 avond per week beschikbaar zijn (en ingepland kunnen worden)

    • Vanaf vier tot zes maanden zijn ze een avond per week beschikbaar en draaien ze mee in de zaterdagroulatie (1x per 4 weken op vrijdag en zaterdag beschikbaar) Dit vanuit een vast ritme.

    • Na zes maanden evaluatie hoe de belasting is voor de medewerkers. We kijken of zij in de normale planning kunnen meedraaien of een aangepaste regeling nodig hebben.*

     

    * Werkdagen en tijden gaan altijd in goed overleg.

     

    Beschikbaarheid in normale planning is:

    • 2 avonden per week tot 23:00 uur (niet perse ook 2 avonden ingepland)

    • 1x per 4 weken op vrijdag of zaterdag

     

    Wat wordt er van mij verwacht?

    Vooral een klantgerichte en leergierige instelling! Een vooropleiding is niet nodig. Daarnaast zijn basiscomputervaardigheden een pré. Een goede motivatie om het vak te leren.

     

    Kan iedereen dus zomaar starten met het leerwerktraject?

    Ja, dit leerwerktraject is voor iedereen, jong en oud. Belangrijk is dat je toestemming hebt van jouw consulent/werkcoach wanneer je een uitkering ontvangt.

     

     

     

  • Wil jij weer aan de slag?

    Haal in 1 jaar kosteloos je mbo3-diploma én doe tegelijkertijd betaald werkervaring op bij KPN

  • WIl je meer informatie?

    Stel je vragen aan ons via onderstaand formulier

All Posts
×